Follower

Thursday, November 12, 2009

MAJLIS CUKUR RAMBUT ARISSA YANG LALU




My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts


Majlis cukur rambut Arissa ini diadakan pada 01 februari 2009. Masa ni tok bidan (tok mon) tengah siapkan kelengkapan nak bercukur. Takbuat apa-apa pun just buat pulut jer hantar kat umah2 jiran-jiran. lentuk jer arissa atas ribaan tuknyer..

video

Arissa masa ni dah rasa geli2 bila tok bidang dah mula gunting rambutnya sebelum cukur..rambut arissa memang lebat dari abang-abangnya. mama pun terkezut hitam plak tu la ni pun ramai kata arissa byk rambut bagi yang sebaya dengannya.


video

Arissa masa ni dah rasa mengantuk dah bila tok bidan tu main-main kepala. sapa2pun leh lentuk kan...wa..wa..zzzzzz...

No comments:

Post a Comment

JOM CLICK...