Follower

Monday, August 8, 2011

terlewat sudah

Hari ini dah 8 hari kita menjalani ibadah puasa..pelbagai cubaan dan rintangan kita hadapi.menahan nafsu makan dan dahaga...n semua jenis nafsu...hi..hi...SALAM RAMADHAN..terlewat sudah ucapan ini. nak story aper ni tak tahu dah..cuma aku mengharapkan ramadhan kali ini adalah yang terbaik buatku sekeluarga..Hari kedua berpuasa hati ini penuh hiba..mengenangkan tiada emak dicc...sepanjang perjalanan pulang ke kampung...air mata ini tidak henti2 menangis sehinggalah sampai kerumah tersedu sedan..ntahler selalu bila balik kg jer mak dah ada dimuka pintu menanti kepulanganku..saat itu macam ingin saja pergi ke kubur emak meluahkan apa yang terasa dihati...tp mak aku redho di atas pemergianmu...sayu matamu sebelum dirimu dijempu Ilahi...sapapun tak berani tegur kerana membiarkan aku melayani perasaanku...dan saat aku rindukanmu..maafkan aku...

No comments:

Post a Comment

JOM CLICK...