Follower

Tuesday, May 15, 2012

APRIL + MEI ..PRODUCT OF THE MONTH - FAVOURITES

Tiap-tiap bulan mesti beli barang make up...hu3..cmner nak berjimat..kunun..nk skip sket barang ni...waaaa....tadak boleyy la..gaji ciput cm aku ni kena la berjimat sket walau pakai barang local jer...tapi bila aku boleh beli barang yang aku teruja sangat tu...wah...puas weyyy...senyum kambing sorang dalam keta pastu berangan kulit cantik mulus, muka sweet..gila betul minah ni kan, cuma orang yang gila-gila macam ni jer yang faham dan kita akan tahu orang yang semacam ngan kita..har3 suka barang make up n addict sngat..sampaikan orang boleh kata kat aku ni orang yang terlalu taksub pada kecantikan...tapi aku tak la sampai tahap tu kalau kata taksub dah lama dah aku wat surgery cosmetic...mana yang aku rasa kurang tapi aku syukur apa yang ada...huhhh...dah melalut dah...sebenarnya aku nak wat entry by month apa yang aku beli untuk barang make up aku ni...jom layan...tapi tak ler sampai review lagi la kot...malass...nanti mood tu dtg akan buat one by one


1. BB cream -  In2it  (RM 17.90)  bb cream pertama aku pakai..pada hal benda ni dah femes lama dah aku yang terbelakang...ekceli aku tau pun lama dah tapi cuma tak try jer..
2. Natural Fresh - Refining Facial Scrub (RM 7.90) kalu tak silap la.
3.Nutox Oxyfusion Moisturiser - (RM 49.90) - offer
4. Revlon Colurblurst - Stroberi shortcake (RM 24.90) - offer
5. Silky White Press Powder - (RM 11.90)

1. Avon - Naturals whitening rose (RM 22.90) - offer...bau sangat harum..i like
2. Jus Perawan DHerbs - RM 33.90 - offer
3. Silky Girl Magic BB Powder Foundation SPF 20/PA (RM 17.90)
4. D Herb Cream - (RM 28.00) - offer

Totally : RM 215.20

yang ni semua tak termasuk lain-lain lagi...ada juga yang tertinggal but aku skip dulu cth losyen n lain-lain lagi..face powder btw stat pas ni aku nak rekod betul2 apa barang make up yang aku beli....But now dah pk dah apa yang nak dibeli...face serum, shampoo rejoice yang baru tu walau Assience masih ada,..nose strip...waaa...insaf!!

Then..

Selamat minum petang...ermmmsedapnya skash arabica kofi...slurrrppp

No comments:

Post a Comment

JOM CLICK...