Follower

Monday, July 18, 2011

bila ku kenal dirimu...

Seingat aku...aku mula jatuh cinta dengannya..baru beberapa tahun yang lalu...kawan2 seopis kecilku belum pun lagik ambil tahu ...kira aku orang pertama dan kini tanpanya aku rasa tidak lengkap..wah...wahhh...berbahasa u...tp apakah ia????...siapakah dia...???? secalit kasih darimu...membuatkan diriku..berubah...n terus berubah..n aku ketawa keriangan dalam senyuman manis...tapi semasa mengenalimu...sukar juga aku nak menyesuaikan diri...yer la baru kenal kan...tak kenal maka tak cintakan....he...he...belaian lembutmu aku dambakan...aku juga belai mesra dirimu...agar aku tidak tercalar luka...dimata...i'm lovin it...eye liner...harrr...harrrr...dulu masa x pakai tak per pun tak rasa mata tu kecik sgt..tp bila dh start pakai n then x pakai terus rasa tak cunnn...mata kecik jer....g pun akak ni suker make up...mcm2 produk pakai..x jugak lawa2...hu..hu...muka pun dh jadi tester produk...dh boleh bg testimoni kat sesaper yg nak..,kawan-kawan2 opis pun dh muak...yer la...kejenya membeli pkainya idak...he...tmbh2 cream malam tu...leceh...apapun..syukur padaNya...tiada cacat celanya..jadi HARUSS...kita menjaga n menghargainya...byk review produk leh buat. Lg satu aku ni suka tgk org yang cantik2...bukan maknanya aku x suka tgk org tak cantik tp lebih kurang aku akan terkesima bila tgk org cantik...body cantik...kadang2 org tu cantik pada wajah walau body kureng...so x semua orang sempurna...rambut cntik..manusia kan suka kepada kecantikan...ia amat subjektif. Semua orang cantik dgn cara tersendiri...so sori la kalu aku suka tgk n tenung lama2 somebody yang lalu depan mata..hiii..hi...apa punya perempuan maa...kalu lelaki lain ler...kui..kuiii...
dah le...tatau nak citer apa melalut jer...tp ingat...katakan dalam hati kita ini cantik...biarpun pndgan orang sebaliknya..kerana aura itu akan datang...semangat tidak akan hilang..teserlah ayumu itu nanti...semua orang berhak...

******////*******

No comments:

Post a Comment

JOM CLICK...