Follower

Thursday, July 7, 2011

kasihku tetap abadi....mencipta kenangan

Saat indah bersama dengan orang yang kita sayang adalah sesuatu yang perlu kita hargai...kerana saat yang telah dilalui tidak mungkin akan kembali lagi...kerinduan terhadap ibu tersayang bertandang lagi..n tak mungkin aku melupainya..kerana setiap ketika aku memikirkannya...dan kenangan bersamanya tetap dingatan yang tak dapat di lalui bersama lagi...Al-Fatihah buat ibuku...dan dari situ harus kita sedari untuk mencipta kenangan indah bersama orang tersayang...ramadhan akan kembali lagi ...tiada lagi air tangan masakan ibu...tiada lagi senyuman manis dan gurau senda...mu ibu...kasihnya ibu hingga ke syurga..Bila mana balik kampung terasa kesunyian di jiwa ini...saat menceritakan segalanya bersama ibu..tanamanmu....mekar di tanah ladanganmu di hadapan rumah kita...dan kami anak2 merasainya walaupun saat ini dirimuu tiada di sisi....dan lantas ku kirimkan doa buatmu yang bernama <>..kini aku masih ada bapa...akan ku jagamu sebaik mungkin..biarlah kudratku ditumpahkan buatmu..kepada yang masih ber ibu bapa jagailah mereka..bukan harta benda yang dipinta...cukuplah sekadar perhatian kasih sayang...jangan biarkan hari-hari yang mereka lalui penuh dengan kesunyian...lawatilah...dan telefonlah mereka...ibubapa tiada galang gantinya...enddd...


mama suka pic ni...manja tul la mu ni....

tertibnyer buah hati mama ni..


Mama : baby..baby nak p cmart nak beli apa..g tau mama

Baby Asha : adik nak beli udung....adik nak pakai udung...

Mama : ok..ok..mama belikan nanti..
(dalam hati terpk..mcm mana la bule terlintas di pikirannya nk beli tudung anak aku ni..eee..hatiku berbunga riang..pandai ank aku...)

sampai je cmart terus cari tudung..jenis ni jer ade....suka sgt..tapi x leh pakai masa tu le sbb baby pakai skir aritu...)..

Lena di ulit intan...so sweet

Ari tu jenjalan ngn baby...so dpt la rembat bebe baru lagik

Masa ni p bekelah kt Puncak Janing, Kuala Nerang (tempat lahirku) best jugak..tp ank2 lebih suka mandi kolam. yer la...leh berenang puas2 kt sini ok gak ler...tp tmpt ni sekarang x dak orang sgt masa p tu...kalu dicomparekan dengan Bukit Wang..mmg Bukit Wang ramai g. Berkelah makan bekal lebih kenduri arwah mak malam tu..gulai ayam ngan rebung...ermmm sedap...rindu mak lagi.

Asha tertido dlm keta..pas balik dr. berkelah


anak2 suka bermandi-manda bersama cousin mereka...

Along yang hepi...leh tgk KL Gangster...hero la kata kan



Masa ni bawa anak2 nk g tengok KL Gangster...dh janji ritu jadi kena la bawa p. sebelum tunggu show bwa anak2 mkn kfc dulu...anak2 suka mama pun suka..he...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

JOM CLICK...